08 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات اختلالات متابولیک

دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعطای نشان اعتباربخشی به محصولات شناختی طراحی شده در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه

شش محصول طراحی و تولید شده در پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم از سوی نهاد اعتباربخش محصولات شناختی موفق به دریافت نشان اعتباربخشی (هوشا) شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، در مراسم رونمایی از نشان اعتباربخشی محصولات شناختی که روز یکشنبه 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، به ۳۲ محصول شناختی طراحی و تولید شده نشان اعتباربخشی اعطا گردید که در این میان شش محصول شناختی متعلق به موسسه تحلیلگران مغز و رفتار بود.

به گفته دکتر عطااله پورعباسی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیرعامل این موسسه، محصولات شناختی طراحی شده در این موسسه قابلیت فعالسازی کارکردهای مهم شناختی از جمله دامنه‌های حافظه، توجه و تمرکز، کارکردهای اجرایی، تصمیم‌گیری و برآورد خطر را دارا هستند و بر همین اساس، از سوی نهاد اعتباربخش محصولات شناختی حائز شرایط برای اخذ نشان اعتباربخشی شناخته شدند. 

نهاد اعتباربخشی محصولات شناختی بالاترین نهاد سیاستگذاری و ارزیابی محصولات شناختی است که ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضایی از ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، کانون پرورش فکری کودکان، نوجوانان و بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و صاحبنظران دانشگاهی تشکیل شده است.

کلمات کلیدی
shnoo bayazdi bayazdi
تهیه کننده:

shnoo bayazdi bayazdi

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *